روند صعودی بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟

روند صعودی بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟ قیمت الان بیت کوین در محدوده روانی ۴۳هزار دلار در حال معامله است و پیش بینی ها برای حرکت بعدی این رمز ارز بشدت تحت تاثیر جریان های فاندامنتالی قرار گرفته است.

حرکت بعدی بیت کوین ۳۵هزار دلار یا ۴۸هزار دلار؟ تایم فریم های ماهانه این قاعده منطقی را تایید می کنند که بیت کوین میتواند در همین روند صعودی قوی به ۴۸هزار دلار برسد و اگر سقوطی کوتاهی در کار باشد از محدوده ۴۸هزار دلار میتواند رخ بدهد و قیمت را تا ۳۷هزار دلار اصلاح کند.

اما از آنجا که بازار کریپتو کارنسی یک بازار غیر منطقی و پر نوسان است قیمت بیت کوین در صورتی که توسط گاو ها در ناحیه ۴۱تا ۴۳ حمایت نشود و به سطوح پایین تر شکسته شود احتمال زیاد قیمت بعدی بیت کوین میتواند ۳۷ و ۳۵هزار دلار باشد.

روند صعودی بیت کوین در صورتی ادامه دارد که در موازات استارتاپ های از جمله تایید شدن صندوق های ETF قرار بگیرد در این شرایط احتمال زیاد قیمت بیت کوین میتواند روند صعودی خود را تا ۵۰هزار دلار هم حفظ کند.

بطور کلی بیت کوین در مدار صعودی قرار گرفته است و در این روند اصلاحاتی کوتاه خواهد داشت شرایط فعلی بازار کریپتو با توجه به رویدادهای روبه روی بیت کوین از جمله هاوینگ و ETF ها و یا کلی تر بگویم اخبار فاندامنتالی میتواند هر لحظه شرایط و قیمت های ارزها را تغییر بدهد و روند جدیدی شروع شود.

توجه: این مطلب تنها پیش بینی از روند بیت کوین توسط تیم توربو پلی کریپتو بوده است و توربو پلی کریپتو هیچ گونه مسئولیتی درقبال ورود سرمایه و باز کردن معاملات بر مبنای این تحلیل نخواهد داشت.

به چت کریپتویی در تلگرام بروید و آنجا تحلیل خود را اشتراک گذاری کنید🌹👇

https://t.me/turboplaycrypto

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا