شبکه اجتماعی شیبا SHIBA INU

شبکه اجتماعی شیبا SHIBA  INU توسط جامعه شیبا راه اندازی شد شیبا ریوم وبسایت رسمی رمز ارز شیبا در توییتی اعلام کرد که شبکه اجتماعی شیبا اینو ایجاد شده و کاربران میتوانند به شبکه بپیوندند.

شبکه اجتماعی شیبا SHIBA 

پیشی گرفتن شیبا از رقیبانش با  راه اندازی شبکه اجتماعی شیبا اینو
پیشی گرفتن شیبا از رقیبانش با راه اندازی شبکه اجتماعی شیبا اینو

طبق گزارش های که از این خبر منتشر شده کاربران در شبکه اجتماعی شیبا اینو میتوانند محتویات کریپتویی خود را در قالب نوشته، تصویر، فیلم به اشتراک بگذارند.

علاوه بر ایجاد محتویات کریپتوی کاربران در این شبکه میتوانند از وبسایت های مربوط به رمز ارز شیبا دیدن کنند یا با بازی های مرتبط با شیبا سرگرم شوند.

افراد در این شبکه اجتماعی میتوانند جدید ترین اخبار کریپتویی را دنبال کنند یا برای خودشان شغلی در زمینه کریپتو کارنسی بیابند.

جملات جدید شتیوشی کوساما توسعه دهنده اصلی شیبا در این رابطه با راه اندازی شبکه اجتماعی شیبا اینو

شیبا اینو دوباره وفا داری اش را به طرفدارانش ثابت کرد.
شیبا اینو دوباره وفا داری اش را به طرفدارانش ثابت کرد.

شیتوشی کوساما توسعه دهنده اصلی تیم شیبا اینو جدیداً در توییتی نوشت که “ما تنها نیستیم”.

با این توییت از سوی شتیوشی کوساما ارتش شیبا اینو دوباره خودش را نزد کاربرانش ثابت کرد و طرفداران این رمز ارز به همکاری های جدید شیبا و ایجاد شیبا ریوم لایه های جدیدتر امیدوار شدند.

ارز شیبا SHIBA INU و تیم توسعه دهنده این میم کوین بارها وفا دا ی شان را به جامعه کاربران شیبا ثابت کرده اند که این نکته اینده شیبا را درخشان تر خواهد کرد.

شبکه اجتماعی شیبا SHIBA INU یکی از جدیدترین آیتم های پروژه کریپتویی شیبا اینو است که طبق گزارش های هنوزم قابلیت های جدیدی به این پلت فرم تعاملاتی افزوده خواهد شد.

از اینکه به این مطلب کریپتویی توجه کردید متشکریم ⚘ توربو پلی کریپتو را در تلگرام هم دنبال کنید و کامنت های تان را درباره این مطلب در پایان ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا