میکرو استراتژیک بیت کوین خرید!

میکرو استراتژیک بیت کوین خرید! با قیمت میانگین 42هزار دلار شرکت سرمایه گذاری میکرواستراتژی با مدیریت مایکل سیلور دوباره برای خرید بیت کوین در روز چهارشنبه اقدام کرد.

در این مرحله از خرید بیت کوین ۱۴۶۲۰ سکه بیت کوین با قیمتی ۶۱۵میلیون دلاری توسط میکرو استراتژیک خریداری شد.

مایکل سیلور مدیر اجرایی میکرو استراتژیک در رسانه اجتماعی X در توییتی اعلام کرد که این شرکت بیت کوین ها را به قیمت میانگین ۴۲.۱۱۰دلار خریده است و دارایی های بیت کوینی خود را افزایش داده است.

در حال حاضر این شرکت بیش از ۱۸۰هزار بیت کوین به ارزش حدودی ۵میلیارد دلار در دست دارد. لازمه بدانید که این شرکت در ماه قبل نیز اقدام به خرید ۱۶۱۳۰ بیت کوین کرد.

مایکل سیلور بعنوان یک از هولدر های بیتکوین شناخته میشود
مایکل سیلور بعنوان یک از هولدر های بیتکوین شناخته میشود

میکرو استراتژی BTC خرید و مجموع دارایی های بیت کوین خود را افزایش داد این شرکت از ماه آگوست ۲۰۲۲ شروع به خرید بیت کوین کرده است.

از آنجا که مایکل سیلور علاقه و اکنش خاصی به Bitcoin تا کنون نشان داده است اشخاص معروف دنیای کریپتو انتقاد کردند که این شرکت هنوزم هم به خرید بیت کوین خود ادامه خواهد داد احتمالات قوی وجود دارد که مایکل سیلور دوباره به سراغ خرید این ارز بیاید.

برخی دیگر از تحلیل گران از شرکت میکرو استراتژی به عنوان ناجی صنعت کریپتو یاد کردند و نظر داده اند این شرکت با خرید و نگه داشتن موجودی بیت کوین خود میتواند بر قیمت بیت کوین اثر گذار باشد.

در حال حاضر بیت کوین در روند صعودی قرار گرفته است با این خبرهای مربوط به هولدر های بیتکوین تحلیل شما در باره حرکت بعدی بیت کوین چیست؟ دیدگاه تان را ارسال کنید در آخر مطلب.

سودمند باشید به تلگرام بروید و حرف دلتان را در زمینه های مرتبط با اقتصاد جهان و صنعت نوپای کریپتو بزنید.⚘👇

https://t.me/turboplaycrypto

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا