هوش مصنوعی و رمز ارز ها

هر چقدر درباره هوش مصنوعی و رمز ارز ها صحبت کنیم فکر میکنم کم است میدانید چرا؟ دوستان عزیز حتما کامنت بزارید

هوش مصنوعی و رمز ارز ها چگونه جهان را دگرگون خواهند کرد؟

هوش مصنوعی و رمز ارز ها جهان واقعی را متحول خواهند کرد!
هوش مصنوعی و رمز ارز ها جهان واقعی را متحول خواهند کرد!

یکی دیگر از جدید ترین فناوری های که با استفاده از بلاکچین قابلیت های جدیدی را برای افراد در سراسر جهان فراهم میکند هوش مصنوعی و رمز ارز ها هستند.

هوش مصنوعی در اصل رشته ای از کامپیوتر است که هدف دارد با تولید ماشین های پیشرفته کامپیوتری بتوانند وظایفی که نیاز به هوش انسانی دارند را انجام بدهد.

هوش مصنوعی در اصل شبیه سازی شده هوش انسانی برای کامپیوتر است حال این ماشین ها به شیوه ای برنامه نویسی شده اند تا همانند انسان ها فکر کنند و توانایی تقلید از رفتار ادم ها را داشته باشند.

این ماشین های هوشمند قادرند که فکر کنند، درک کنند، اگهی بدست آورند،  احساس کنند و..تقریبا مشابه یک انسان رفتار کنند.

با این حال توسعه دهندگان این فناوری میتوانند ابزارهای هوشمندی را خلق کنند که بتوانند در وظایف انسان ها سهیم باشند و کار را برای انسان ها راحتر کنند مثلاً شما یخچالی را فرض کنید که هر وقت که خوراکی های داخل آن تمام بشود خودش بدون متوجه شدن شما به سوپر مارکت جهت خرید اقدام مورد نظر ارتباط برقرار کند و خودش محصولات را خریداری کند.

با این شرایط جهان به یک اکوسیستم کاملاً اتوماتیک و خودکار تبدیل خواهد شد.

ورود بلاکچین به هوش مصنوعی

بلاکچین فناوری هوش مصنوعی را تواناتر ساخته است.
بلاکچین فناوری هوش مصنوعی را تواناتر ساخته است.

با ورود بلاکچین به هوش مصنوعی این تکنولوژی پر رنگتر شده است و همانگونه که در جریان هستید در حال حاضر رمز ارزهای در جهان کریپتو کارنسی ظهور کرده اند که به رمز ارزهای هوش مصنوعی معروفند.

با اینکه هوش مصنوعی هنوزم در دنیا شناخته شده نیست اما با این شرایط جهان به سمت این فناوری میرود که پتانسیل رشدی در این زمینه وجود خواهد داشت.

استفاده کردن از بلاکچین رمز ارزها در فناوری هوش مصنوعی توانایی ها و جذابیت های بشدت متنوعی را به هوش مصنوعی داده است و منجرب به شکل گیری پروژه های کریپتویی قدرتمندی شده که شرکت های بزرگی در دنیا مانند گوگل و امازون از آنها حمایت می کنند.

بزارید مثال بالا را با اضافه شدن بلاکچین به هوش مصنوعی کامل تر کنم همان یخچال را فرض کنید با این شرایط که خودش بتواند پس از خالی شدن محصولات درونش، محصولات خوراکی مورد نیاز یک انسان را به سوپر مارکت اعلام کند و هذینه ان را بپردازد.

اینجا که گفتیم خود یخچال هذینه های خرید را بپردازد یعنی از فناوری بلاکچین در این سیستم استفاده شده است تا بتواند یخچال خرید های یک انسان را انجام بدهد.

معرفی چند تا از رمز ارزهای هوش مصنوعی 

چند تا از رمز ارز های هوش مصنوعی
چند تا از رمز ارز های هوش مصنوعی

رمز ارزهای حوزه هوش مصنوعی نوعی دیگر از رمز ارز های بازار کریپتو کارنسی هستند.

در واقع منظور از ارز دیجیتال هوش مصنوعی پروژه‌های بلاک چینی هستند که از هوش مصنوعی در فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند یا امکانات جدیدی برای فعالان هوش مصنوعی را به وسیله بلاک چین فراهم میکنند.

رمزارزهای حوزه هوش مصنوعی یا کوین‌های AI دارای پلتفرمی هستند که امکان ساخت و استفاده از برنامه‌های هوش مصنوعی را برای کاربران فراهم می‌کنند. محبوب ترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی DBC ،NMR ،FET ،AGIX و OCEAN هستند.

به در چت کریپتویی در تلگرام وارد شوید و نابغه شوید !و کامنت زیر همین مطلب ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا