چرا بیت کوین صعود کرد ؟ فوریه 2024

چرا بیت کوین صعود کرد ؟ بیت کوین رهبر رمز ارزها پس از ۷۷۷روز دوباره قیمت ۵۰ هزار دلار را ازمایش کرد و باعث سبز شدن بازار کریپتو کارنسی شد.
دلایل اصلی افزایش قیمت بیت کوین و اینکه چرا بیت کوین صعود کرد در ماه فوریه ۲۰۲۴ رشد کرد مشخص شد تایید شدن صندوق های ETF بیت کوین و کاهش سرعت خروجی صندوق گری اسکیل و راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس بیتکوین بلک راک بازار ارزهای دیجیتالی را صعودی کرد.

دلایل اصلی رشد بیت کوین در ماه فوریه 2024
دلایل اصلی رشد بیت کوین در ماه فوریه 2024

یکی دیگر از دلایل اصلی رشد بیت کوین نزدیک شدن این رمز ارز به چهارمین رویداد هاوینگ خودش است که احساسات مثبتی را درپی داشت.

در عین حال اکثر رمز ارز های بازار روند صعودی را تجربه کردند اتریوم به بالای ۲۶۵۰دلار رسید سولانا به قیمت ۱۱۴دلار دست یافت بیت کوین کش هماهنگ با صعود بیت کوین به قیمت ۲۸۰دلار رسید.

با صعود بیت کوین به بالای پنجاه هزار دلار ارزش کل بازار کریپتو کارنسی از ۱.۸ تریلیون دلار فراتر رفت که طی ۲۴ساعت گذشته ۷.۳۱درصد رشد داشته است.

آیا روند صعودی ادامه دارد یا نه؟

طبق تحلیل ها و شرایطی که بازار ارزهای دیجیتالی در حال حاضر به سر می برد این امکان وجود دارد که قیمت بیت کوین در صورتی که محدوده ۵۰هزار دلار را بطور کامل فتح کند میتواند بزودی به قیمت ۵۵هزار دلار برسد.

همانطور که در خبرهای مربوط به بیت کوین و صعود ان خوانده اید چشمنداز ها برای چند ماه آینده بیتکوین روشن است و احتمالا نیم اول سال ۲۰۲۴ بیتکوین رکورد جدیدی را ثبت کند.

رویداد هاوینگ بیت کوین کمتر از سه ماه دیگر رخ می دهد و اگر تاریخ بخواهد تکرار شود میتوان گفت که روند صعودی بیت کوین ادامه دار هست البته قابل توجه تریدرها باشد که در دام تله های خرسی نیافتند.

از طرفی دیگر تقریبا تکلیف صندوق های مبادلاتی بورس بیت کوین روشن شده است که آینده بیت کوین را شفافتر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا