صفرتا صد جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس❗

صفرتا صد جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس مشخص شد. قبل از اینکه به سراغ چگونگی کلاهبرداری سودجویان در زمینه ارزهای دیجیتالی از کاربران با سئو استفاده از نام صرافی کوینکس برویم باید بگویم که 👇

صفرتا صد جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس فیک و کلاهبرداری است! توصیه می کنم به هیچ وجه ممکن به این سایت ها و ویدیوها و متن های فیکی که در اینترنت پس از سرج بالا میان اعتماد نکنید و قبل از هر اقدامی از طریق پشتیبانی آنلاین به خود صرافی کوینکس یعنی سایت رسمی کوینکس از صحت جشنوارها ارتباط برقرار کنید.

نویسنده این مقاله یعنی خودم یکی از قربانیان این کلاهبرداری هستم که متاسفانه ۲۷۰دلار ازم سرقت شد خواهش می کنم از شما که گول این سایت های فیک و جعلی که آدرس انها مشابه ادرس کوینکس است را نخورید در ادامه ریز به ریز این روش کلاهبرداری را باز میکنم تا واقعا متوجه این دزدی از کاربران فعال در بازار ارزهای دیجیتالی بشوید.

شخص کلاهبردار چگونه از شما با ترفند جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس دزدی میکند؟؟

کلاهبرداری جدید در زمینه ارزهای دیجیتالی با سواستفاده از نام صرافی کوینکس
کلاهبرداری جدید در زمینه ارزهای دیجیتالی با سواستفاده از نام صرافی کوینکس

قبل هر چیزی در مورد شخصی که پشت این کلاهبرداری بزرگ قرار دارد باید توضیحاتی را بدهم طبق آخرین پیگیری ها و بررسی ها به احتمالات قوی شخص کلاهبردار یک کاربر ایرانی است که در زمینه برنامه نویسی سایت بویژه فرانت اند فعالیت دارد.

این دزد جدا از برنامه نویسی سایت اطلاعات کافی در زمینه کریپتو کارنسی دارد و به نوعی شاید شکست های پی در پی وی در ترید او را وادار کرده تا دست به سرقت ارزهای دیجیتالی کاربران به شیوه فیشینگ بزند.

البته تمام آنچه را که در مورد شخص کلاهبردار گفتم حدس و گمان های شخص خودم از آنچه را که تجربه کرده بودم هست.

بریم سر اصل مطلب کلاهبرداری با ترفند جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس بدین ترتیب شروع میشود ابتدا شما در گوگل یا در شبکه های اجتماعی با تبلیغات جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس (گرونه شانس) مواجه میشوید.

پس از اینکه جذب تبلیغات کلاهبردار میشین تبلیغات او را دنبال می کنید که شما را به سایت فیک کوینکس هدیه هدایت می کند یعنی همین لینکی که من زیر گذاشته ام.❗❌کلیک نکنید روی لینک زیر❌

https://www.coinex.gift

گردونه شانس فیک و جعلی
گردونه شانس فیک و جعلی

وقتی این لینک که آدرس کاملا جعلی است را در مرور گر خود باز میکنید یک صفحه با گردونه شانس و یک فرم روبه رو میشوید.که برای سواستفاده از شما ساخته شده است.

لازمه بدانید که کلاهبردار از جملاتی در پایین گردونه شانس استفاده کرده است تا شما را به هیجان بیاورد و مجاب کند که فرم ایمیل و نام را پر کنید و تیک عضو بودن در صرافی کوینکس را بزنید و شانس خودتان را امتحان کنید.

اگر گردونه شانس را بچرخانید برنده میشوید و یک نام و رمزی فیک به شما نمایش داده میشود که برای ادامه دریافت جایزه سیصد هزار دلاری کوینکس شما را به این لینک هدایت می کند که بشدت فیک و کاملا کلاهبرداری است.

این آدرس❌ روی لینک زیر کلیک نکنید ❌❌

https://coinex.credit/

جالبه شخص کلاهبردار بطور پله ای شما را به سمت هدفش میبرد که در نهایت منجرب به از دست دادن سرمایه تان خواهد شد.

پس تا اینجای کلاهبرداری شما گردونه شانس رو چرخاندین و یک رمز و نام کاربری بدست آوردید حالا شما برای دریافت هدیه سیصد هزار دلاری جشنواره کوینکس باید به این(https://coinex.credit/ )صفحه فیک بروید.با رفتن به این صفحه با وارد کردن رمز و نام کاربری به کیف پول صوری که کلاهبردار برای شما ساخته است وارد خواهید شد.

کیف پول نامعتبر جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس
کیف پول نامعتبر جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس

همانطور که در تصویر بالا میبینید شما در این کیف پول 300000دلار موجودی دارید که اصلاً واقعی نیست! اگر روی کیف پول تتر خود کلیک کنید یک واریزی فیک را در قسمت تراکنش ها نشان می دهد که دورغ است.

لازم به گفتن است که اگر روی اطلاعات بیشتر از این تراکنش کلیک کنید شما را به بلاکچین اتریوم هدایت می کند که یک تراکنش را نشان می دهد که اگر به زمان آنها توجه کنید هیچ ربطی به شما ندارد.

حالا به قسمت جذاب این روش کلاهبرداری خواهید رسید شما برای برداشت سیصد هزار دلار در این کیف پول فیک روی دکمه ارسال کلیک میکنید و برای برداشت تترهای که در جشنواره سیصد دلاری کوینکس برنده شده اید فرایند برداشت را ادامه می دهید تا اینکه تراکنش برداشت شما موفق نیست!

کلاهبردار برای اینکه شما بتوانید تتر های فیک تان را به کیف پول خود منتقل کنید از شما درخواست میکند تا کارمزد جابجایی تترهای خود را با ارز اتریوم پرداخت کنید و پیامی در آنجا به شما نشان داده میشود که به دلیل اینکه تترها بر روی شبکه اتریوم جابجا میشوند لازمه مقداری اتریوم برای پرداخت کارمزد در کیف پول تان داشته باشید.

و یک نرخ ثابت برای کارمزد شبکه در نظر گرفته است که کاملا منطقی نیست در صورتی که هیچ شبکه ای نرخ کارمزد ثابتی ندارد.

اینجا اگر شما هم فریب خوردید و به جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس اعتماد کردید و به آدرس کیف پول اتریومی که نشان داده میشود ارز دیجیتالی اتریوم واریز کردید شماهم مثل من یکی دیگر از قربانی های این کلاهبرداری خواهید بود که هیچ وقت اتریوم ها به کیف پول شما نخواهد رسید.

نظرات دروغین موجود در گوگل
نظرات دروغین موجود در گوگل

شاید برایتان جالب باشد که قبل از اینکه به این کلاهبرداری اعتماد کنید به گوگل بروید و در مورد صحت این جشنواره اطمینان بدست اورید اما گول نخورید! بازم تاکید میکنم گول ویدیو ها و متن های داخل گوگل و نظرات را نخورید!! شخص کلاهبردار بطور پله ای مسیر اعتماد سازی را تدارک دیده است او دانسته که شما با مواجه شدن با این جایزه به سراغ تحقیقات بیشتر درباره جایزه جشنواره کوینکس می روید بنابراین او با تولید محتویات کاملاً فیک با سواستفاده از نام و نشان های سایت های پر طرفدار در ایران از جمله سایت ارز دیجیتال و همچنین سواستفاده از نام افراد فعال در زمینه کریپتو کارنسی در ایران مانند امید فدوی اقدام به اعتماد سازی کرده است.

بنابراین گول نخورید برخی از تبلیغات کلاهبرداری نشان می دهد که طرح بندی صفحه مانند سایت ارز دیجیتال است که کاملا جعلی است و درحقیقت این محتوای متنی برای سایت ارز دیجیتالی نیست! نوشته ها و نظرات الکی که پایین متن دیده میشود سعی دارد شما را با فریب به صفحه گردونه شانس هدایت کند.

بنابراین متوجه خواهید شد که صفرتا صد جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس فیک و کلاهبرداری است و کاملا نامعتبر است.

حالا که از نقشه شوم کلاهبردار با خبر شدید از روی نکات زیر بطور کامل متوجه میشوید که جشنواره ساختی او برای دریافت اتریوم های شما بوده است و هیچ دلاری وجود ندارد!

  1. نکته اول آدرسی که شما برای دریافت چرخاندن  گردونه شانس به ان وارد میشوید کاملا جعلی است و هیچ ربطی به سایت کوینکس ندارد.دقیقاً همان دو لینکی که در بالا گفتیم روی آنها کلیک نکنید! بلکه من پس از این اتفاق به صرافی کوینکس ایمیل زدم که تیم پشتیبانی صحت داشتن این جشنواره را رد کرد و توصیه کرد دو لینک https://www.coinex.gift و https://coinex.credit/ کاملا نامعتبر و کلاهبرداری هستند. شما هم میتوانید از روی لینک ادرس پشتبانی صرافی کوینکس همین الان از این کلاه برداری با خبر شوید و مطمئن شوید که جشنواره ساختی برای به دام انداختن امثال شما طراحی شده است.
  2. دریافت ثابت کارمزد جابجایی سیصد هزار تتر. اگر کمی با بلاکچین و مکانیزم کاری ان اشنا باشید به راحتی متوجه خواهید شد که بلاکچین اتریوم هیچگاه هذینه گس یا همان کارمزد ثابتی ندارد بلکه گس یا کارمزد آن بستگی به شلوغی شبکه دارد و هیچ ربطی به ثابت بودن ندارد در صورتی که کلاهبردار تعیین کرده چند دلار حدوداً باید حساب  اتریوم خود را شارژ کنید مثلا برای من زده بود۲۷۰دلار
  3. پشتیبانی و دکمه های تماس و چت که اصلاً کار نمی کند. از این همه دکمه که وجود دارد در صفحه تبلیغی که برای اولین بار با آن روبه رو میشوید باید لااقل یکی کار کند متاسفانه همش فیک است.
  4. نبود کانال و شبکه های اجتماعی، کلاهبردار برای اینکه هویتش اشکار نشه شبکه های اجتماعی را در سایت جعلی اش نذاشته است.
  5. گرونه شانس فیک. جالبه بدانید که هر دفعه گردونه شانس را بچرخانید شما برنده میشوید واقعا عجیب هست!اون هم سیصد هزار دلار
  6. منطقی فکر کنید چرا باید سیصد هزار دلار رایگان به شما بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به تومان حساب کنید چقدر زیاد!
  7. اگر به پشتیبانی سایت ها و اشخاصی که در این کلاه برداری از آنها در جهت اعتماد سازی سواستفاده شده است پیام بدهید متوجه میشوید که آنها در جریان این ماجرا نیستند! مانند سایت ارز دیجیتال و آقای امید فدوی که بهش پیام دادیم تایید کردند جشنواره جعلی است.

نکات دیگری هم وجود دارد که فیک بودن این جشنواره را ثابت میکند که اگر شما هم در دام این مدل از سرقت ها بیافتید ریز نکات را خواهید فهمید. بسیاری از نکات را به دلیل اینکه شاید خواننده این محتوا خود شخص کلاهبردار باشه نمی گوییم و بهتر میدانید که اگر اینجا گفته بشه کلاهبردار سعی میکند روند کلاهبرداری خود را عوض کند.

در هر حال این مقاله را بخوانید و برای دوستان خودتان بفرستید تا در دام کلاهبرداری جشنواره سیصد هزار  دلاری کوینکس نیافتند.

یا اگر شما هم در دام این سرقت افتادید همینجا در قسمت نظرات همین مطلب پیام بگذارید تا همه ما با هم متحد بشویم و چاره ای بیندیشیم.

بنابراین واقعیت صفرتا صد جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس فیک و نامعتبر و کلاهبرداری هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا