کلاهبرداری جدید با سواستفاده از نام صرافی کوینکس

کلاهبرداری جدید با سواستفاده از نام صرافی کوینکس و نام سایت ارز دیجیتالی مراقب باشید که در دام سودجویان نیافتید. این کلاهبرداری جدید از نوع فیشینگ بوده است و هیچ یک از محتویاتی که در اینترنت توسط شخص کلاهبردار انتشار شده صحت ندارد بشدت مراقب باشید.

جشنواره ۳۰۰هزار دلاری کوینکس جعلی است فریب نخورید!
جشنواره ۳۰۰هزار دلاری کوینکس جعلی است فریب نخورید!

جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس دام جدیدی است که کلاهبردار ایرانی برای اخاذی از کاربران فعال در زمینه کریپتو کارنسی پهن کرده است مراقب باشید این جشنواره کاملا نامعتبر و کلاهبرداری هست.

کلاهبرداری جدید با سواستفاده از نام صرافی کوینکس و نام سایت ارز دیجیتال و سواستفاده از نام اشخاص فعال در زمینه رمز ارزها اتفاق افتاده است شخص کلاهبردار سعی کرده با بکار بردن نام صرافی کوینکس و نام سایت ارز دیجیتالی و نام اشخاص معروف در ایران که اکثرشون اموزش دهنده کریپتو کارنسی هستند اعتماد کاربران را بدست آورد.

هیچ اتریومی به کیف پول ساختگی واریز نکنید!
هیچ اتریومی به کیف پول ساختگی واریز نکنید!

ما در مقاله زیر بطور کامل نقشه شوم کلاهبردار ایرانی را شفاف سازی کرده ایم که در نهایت منجرب به از دست دادن اتریوم های شما میشود پس گول نخورید اعتماد نکنید به هیچ یک از متن ها و ویدیو های که توسط شخص کلاهبردار انتشار شده در گوگل.

این مطلب را بخوانید تا کاملا از ساختگی بودن این کلاهبرداری که با سواستفاده از نام صرافی کوینکس با عنوان جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس باخبر شوید.👇👇

صفرتا صد جشنواره سیصد هزار دلاری کوینکس❗ 

این مطلب را جهت اطلاع رسانی به کاربران فعال در زمینه کریپتو کارنسی نوشته ایم لطف کنید برای دوستان و همکارانتان که در این حوزه فعالیت دارند ارسال کنید تا از جدیدترین کلاهبرداری در زمینه ارزهای دیجیتالی باخبر شوند و فریب نوشته های فیک در گوگل را نخورند به تصور نگاه کنید.

متن های نوشته شده که هیچ صحتی ندارد!
متن های نوشته شده که هیچ صحتی ندارد!

در پایان ویدیوی جعلی و کاملا فیک را که تیم کلاهبردار در سایت آپارات جهت نحوه برداشت جایزه جشنواره کوینکس منتشر کرده است را با هم خواهیم دید دوستان و سروران گرامی خواهش میکنم چنانچه این شخصی که در ویدیو میبینید را میشناسید حتما زیر همین مطلب اسم و شهرتش را در بخش نظرات اعلام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا