صفر نشان دادن موجودی در کیف پول های رمز ارزی را چگونه حل کنیم؟

دلایل صفر نشان دادن موجودی در کیف پول های رمز ارزی
دلایل صفر نشان دادن موجودی در کیف پول های رمز ارزی

در این مطلب چند تا از دلایل صفر نشان دادن موجودی در کیف پول های رمز ارزی را به شما خواهیم گفت تا اگر رمزارزی را به کیف پولی تان انتقال داده اید اما در کیف پولی تان نمایش داده نمیشود بتوانید خودتان این مشکل را برطرف کنید.

دلیل اول ممکنه کیف پول تان نیاز به بروز رسانی دارد.

کیف پول های نرم افزاری هر چند وقت نیاز به بروز رسانی دارند تا بتوانند قابلیت های جدیدشان را د اختیار کاربران قرار دهند.اگر رمز ارزی را از یک صرافی ارز دیجیتالی یا از یک کیف پول انتقال به کیف پول رمزارزی تان دادید اما موجودی انتقال داده شده در کیف نمایش داده نشد کیف پول تان را بروز کنید تا موجودی نمایش داده شود.

دلیل دوم ممکنه رمز ارزی که به آن کوین واریز کرده اید در صفحه اول کیف پول نباشد.

توجه کنید که در کیف پول های مانند کیف پول تراست والت یا کیف پول کوینومی باید برای نمایش داده شدن مقدار ارز شما در کیف ،آن رمز ارز در صفحه اصلی باشد.که این کار را به راحتی از روی گذینه اضافه کردن توکن میتوانید انجام بدهید.وقتی به کیف پول تان میروید کافیه روی دکمه اضافه کردن توکن کلیک کنید و رمزارز مورد نظرتان را با فعال کردن دکمه آن در صفحه اول نمایش دهید.

دلیل سوم با vpnروشن وارد کیف پول شوید.

اگر رمز ارزی مانند رمز ارز ترون TRX را به کیف پولی تان انتقال داده اید اما در کیف پولی تان موجودی ترون شما نمایش داده نمی شود کافیه با vpn وارد کیف پول شوید اگر با انجام این مرحله مشکل برطرف نشد با فیلتر شکن خاموش وارد کیف شوید اگر این دلیل صفر نشان دادن موجودی در کیف پول تان کار به جایی نبرد به سراغ دلایل دیگری که درادامه گفتیم بروید.

دلیل چهارم توجه به استاندارد های بلاکچین رمز ارزها

استاندارد های شبکه بلاکچین اتریوم معروف ترین استاندارد های مطرح بازار کریپتو کارنسی هستند البته استانداردهای دیگری هم وجود دارند.توجه داشته باشید که هنگام انتقال یک رمزارز به کیف یا برعکس ،باید به استاندارد های که برای انتقال آن کوین وجود دارد کنید مثلاً اگر شما بخواهید رمز ارز اتریوم ETH را با استاندارد ERC20 انتقال به کیف پول تان کنید باید در کیف پول تان آدرس رمز ارز اتریومی را کپی کنید که با استاندارد ERC20 فعال باشد.اگر به این استاندارد ها بی توجه باشید ممکنه سرمایه تان از بین برود.

دلیل اخر ، صحت از درستی تراکنش.

همانطور که میدانید در تراکنش های رمز ارزی اگر یک کارکتر تغییر بکند ممکنه کل سرمایه شما از بین برود بنابراین اگر قراره انتقالی صورت بگیرد در کپی کردن آدرس مقصد دقت کنید حتی شده چندین بار بصورت دستی بخوانید و مطابقت بدهید با ادرس مقصد.اگر تراکنش شما بدرستی انجام شده باشد با استفاده از دلایل بالا خواهید توانست مشکل صفر نشان دادن موجودی در کیف پول های رمز ارزی تان را حل کنید اگر آدرس مقصد تراکنش را اشتباه وارد کرده اید متاسفانه کاری از دست شما بر نخواهد آمد.برای صحت بهتر از تراکنش بهتر به سایت بلاکچین همان کوین بروید که از طریق خود کیف پولی شما امکانپذیر است.

در خصوص هک شدن هم باید بگویم که پس از واریز کوین به کیف اگر بصورت خودکار تراکنش برداشت در کیف پول تان ثبت شد بدانید که کیف پول شما هک شده و کاری از شما ساخته نیست.

امیدواریم به شما در رفع مشکلات کیف پول های دیجیتالی مجازی کمک کرده باشیم.اگر حرفی برای گفتن دارید یا شغل اینترنتی کریپتویی دارید در قالب یک اگهی جدید در بازار توربو پلی کریپتو معرفی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا