چرا به بازار کریپتو کارنسی اعتماد نکنیم؟

شما پاسخ دهید چرا به بازار کریپتو کارنسی اعتماد نکنیم؟همه شکست خورده های بازار کریپتو کارنسی بدون شک تجربیات ارزشمندی را در رابطه با رمز ارز ها بدست اورده اند اگر شما هم تجربیاتی دارید که میتواند ناجی برای افراد تازه وارد در این زمینه باشد حتما در بخش کامنت های همین محتوا مطرح کنید.

چرا به بازار کریپتو کارنسی اعتماد نکنیم؟

چقدر به بازار کریپتو کارنسی اعتماد دارید؟
چقدر به بازار کریپتو کارنسی اعتماد دارید؟

اعتماد از قدیم تا الان یکی از پارامترهای اصلی یک معامله بوده است که افراد براساس اعتماد به طرفین معامله را ادامه می دادند.

در معاملات سنتی اعتماد سازی به دلیل شفاف بودن معامله سریع ترین و کم ریسک تر بوده است مثلاً شما برای خرید چند کیلو سیب به میوه فروشی می روید در فروشگاه میوه فروشی هم میوه سیب حاضر است و هم شخص فروشنده و این شفافیت باعث میشود تا شما به راحتی به فروشنده پول بدهید و میوه سیب را بخرید.

در رابطه با رمز ارزها باید گفت که مسئله کاملاً برعکس مثال بالا است این بدین منظور که شفاف سازی یک معامله رمز ارزی به روشی دیگری خواهد بود.بنا بر ساختار رمز ارز بیت کوین BTC که پشتوانه اصلی بازار کریپتو کارنسی است بیت کوین یک پول مجازی و غیر فیزیکی است که از فناوری بلاکچین برای انتقال تراکنش ها و بر قراری امنیت شبکه و شفاف سازی یک معامله استفاده میکند.

یکی از دلایل اصلی نخریدن بیت کوین بحث اعتماد است!
یکی از دلایل اصلی نخریدن بیت کوین بحث اعتماد است!

مبحث اعتماد در بازار کریپتو کارنسی یکی از اصلی ترین دلایل افراد برای نخریدن بیت کوین و ارزهای دیجیتالی است.

همانطور که میدانید تمام تراکنش ها در جهان کریپتو کارنسی بصورت ناشناس است.اما باید بدانید که معامله شما بصورت کاملا شفاف در بلاکچین رمز ارز ها موجود است بدون آنکه شخص سومی یا واسطه ای درکار باشد.در واقع شما یک معامله رمز ارزی را بصورت آنلاین انجام میدهید و کسی را در رابطه با خرید و فروش نخواهید دید بنابراین باید در انتخاب کردن صرافی تان و کیف پول های دیجیتالی تان بشدت دقت کنید و قبل از اینکه سرمایه ای را وارد این بازار پر ریسک کنید ابتدا باید با تحقیقات اولیه اطمینان حاصل کنید از پلت فرم های رمز ارزی که با آنها معامله میکنید.

بدون شک بسته به اطلاعات هر فردی پاسخ های این سوال که چرا باید به بازار کریپتو کارنسی اعتماد نکنیم؟متفاوت خواهد بود.

پاسخی که من برای این سوال دارم اینکه ، شما چقدر به خودتان اعتماد دارید؟حتما پاسخ های تان را در رابطه با سوال مطرح شده در بخش نظرات همین پست ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا